Ürünlerinizi, seçtiğiniz hizmetin kapsamına göre sigorta ettirebilirsiniz. Sigorta ücreti, gönderi bedeline dahildir. Gönderinizi sigorta ettirmişseniz hak talepleriyle ilgili sorununuzu tam anlamıyla açıklığa kavuşturabilmemiz için hasar raporunu veya gönderinin yanlış taşındığını gösteren bir tutanağı ibraz etmeniz gerekir. Kuryeden veya CDEK ofisinden teslim aldığınız esnada paketinizi açmalı ve bütün ürünlerin eksiksiz ve zarar görmeden tarafınıza ulaştığından emin olmalısınız. Ambalajın gönderiyi koruyacak şekilde yapılmasına özen göstermelisiniz! Gönderinizde eksik ürün tespit etmeniz halindeyse * CDEK personelinin de yardımıyla pakete/ürüne ait hasar veya uygunsuzluk hakkında tutanak tutturmanız gerekir. * Ardından bize yazarak gönderinin mevcut durumunu (tam olarak neyin eksik olduğunu) anlatan iletinizi, gönderi numarasını, ilgili tutanağı ve fotoğrafları paylaşın. Hak talebinizi inceleyecek ve gereken uygun kararı vereceğiz. Size başka bir alıcının ürünü teslim edilmişse paket/kutu içindeki bütün ürünlerin, etiketlerin veya faturaların ayrıntılı fotoğraflarını çekip gönderiye ait koli numarasıyla birlikte topladığınız bütün bilgileri tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.
Eksik ürün
Sorunuzu yanıtladık mı?