Zarar
Ambalaj zarar görmüş, ürünler görmemişse Firmamızda ambalajın gördüğü hasarlara tazminat verilmemekte olup bizim için esas olan yaklaşım kargonuzun size sağlam ve güvenli şekilde ulaşmasıdır. ### Kargo evraklar zarar görmüşse Ürünlerinizi, seçtiğiniz hizmetin kapsamına göre sigorta ettirebilirsiniz. Sigorta ücreti de bu durumda gönderi bedeline dahil edilecektir. Gönderinizi sigorta ettirmişseniz hak talepleriyle ilgili sorununuzu tam anlamıyla açıklığa kavuşturabilmemiz için hasar raporunu veya gönderinin yanlış taşındığını gösteren bir tutanağı ibraz etmeniz gerekir. **Kuryeden veya CDEK ofisinden teslim aldığınız esnada paketinizi açmalı ve bütün ürünlerin eksiksiz ve zarar görmeden tarafınıza ulaştığından emin olmalısınız. Ambalajın gönderiyi koruyacak şekilde yapılmasına özen göstermelisiniz! Gönderinizde eksik ürün tespit etmeniz halindeyse * CDEK personelinin de yardımıyla pakete/ürüne ait hasar veya uygunsuzluk hakkında tutanak tutturmanız gerekir. * Ardından bize yazarak gönderinin mevcut durumunu (tam olarak neyin eksik olduğunu) anlatan iletinizi, gönderi numarasını, ilgili tutanağı ve fotoğrafları paylaşın. Hak talebinizi inceleyecek ve gereken uygun kararı vereceğiz.
Sorunuzu yanıtladık mı?